Amedia Kundesenter

Amedia Kundesenter

Kundesenterutvikling

Metode

SeeYou har bistått Amedias kundesenter på flere måter:

  • Måling av kundeopplevelse/Mystery Shopping
    • Gjennom Kundeserviceprisen
    • Gjennom tilpassede undersøkelser
  • Medarbeiderintervju
  • Workshops med medarbeidere og teamledere
  • Coaching av medarbeidere og teamledere

Kundens uttalelse

Amedia Kundesenter ønsker å levere en god og forutsigbar kundeopplevelse. Målingene har gitt oss god og detaljert innsikt i hvordan vi lykkes med dette. I tillegg får vi forståelse for hvordan kunder faktisk opplever dialogen og tydelig hjelp med å spesifisere hvilke prestasjoner som bør bli bedre. Vi har brukt tilpassede undersøkelser for å bekrefte effekten av intern utvikling og for å gi medarbeiderne opplevelsen av mestring.

SeeYou har også jobbet med både teamledere og medarbeidere. Gjennom samlinger og coaching har vi utviklet vår kompetanse. Vi har også benyttet SeeYou som en uhildet partner for å hente mer informasjon om hvordan medarbeiderne opplever jobben på kundesenteret gjennom 1-til-1 intervjuer. Gjennom et antall workshops med SeeYou har vi både utfordret og inspirert medarbeiderne til ytterligere innsats.

Vi opplever at det tette og gode samarbeidet med SeeYou har hjulpet oss på flere områder av driften og vi fortsetter samarbeidet.

Erlend Husby
Konst. Daglig leder, Amedia Kundesenter AS

Erlend Husby

Besøk Amedia.

Våre kundecaser

  • DHL Express

  • Fursetgruppen

  • Skeidar

  • Amedia Kundesenter